П`ятниця, 20.09.2019, 07:29

Персональний сайт вчителя Олексієнко Лілії Іванівни

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

ПЕРЕЛІК

навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах  з навчанням українською мовою

у 2014/2015 навчальному році

ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА

Нормативні документи | Переглядів: 132 | Додав: inconstant | Дата: 28.01.2015 | Коментарі (0)

ПЕРЕЛІК

навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах  з навчанням українською мовою

у 2014/2015 навчальному році

ОСНОВНА І СТАРША ШКОЛА

Нормативні документи | Переглядів: 314 | Додав: inconstant | Дата: 28.01.2015 | Коментарі (0)

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація. Більшість прийомів поточного оцінювання  спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили,  тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання і виставляється єдиний  тематичний бал. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

Семестрове оцінювання з іноземної мови  проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо).  Оцінка за семестр виставляється на основі тематичних оцінок та семестрового оцінювання.

Нормативні документи | Переглядів: 135 | Додав: inconstant | Дата: 28.01.2015 | Коментарі (0)

Базовий рівень володіння іноземною мовою передбачає опанування учнями такими типами діалогу:

  • діалог етикетного характеру;
  • діалог-розпитування;
  • діалог-домовленість;
  • діалог-обмін думками, повідомленнями.

В результаті учні мають навчитися виконувати такі мовленнєві завдання для ведення діалогів згаданих типів:

1) для ведення діалогу етикетного характеру:

  • привітати і відповісти на привітання;
  • назвати себе, назвати іншу людину;
  • попрощатися;
  • поздоровити, висловити побажання і прореагувати на них;
  • висловити вдячність і прореагувати на неї;
  • погодитися / не погодитися з чимось;
  • висловити радість / засмучення.

2) для ведення діалогу-розпитування:

  • запитувати і повідомляти інформацію з позиції того, хто відповідає, і навпаки;
  • цілеспрямовано запитувати інформацію в односторонньому порядку за допомогою запитань: Хто? Що? Де? Куди? Коли? тощо.

3) для ведення діалогу-домовленості:

  • звернутися з проханням, висловити готовність / відмову його виконати:
  • висловити пропозицію і погодитися / не погодитися з нею;
  • запросити до дії / взаємодії і погодитися / не погодитися взяти в ній участь:
  • домовитися про певні спільні дії.

4) для ведення діалогу-обміну думками, повідомленнями:

  • вислухати думку/повідомлення співрозмовника і погодитися/не
  • погодитися з ним;
  • висловити свою точку зору, обґрунтувати її, щоб переконати спів­
  • розмовника;
  • висловити сумнів, невпевненість;
  • висловити схвалення / несхвалення, осуд.
Нормативні документи | Переглядів: 1305 | Додав: inconstant | Дата: 28.01.2015 | Коментарі (0)

Тема: Живопис

Підтема: Відвідування  галерей, виставок та музеїв

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.

Навчальна мета:

-  активізувати  вживания відомої лексики та ознайомити з новою;

- тренувати  учнів в оглядовому читанні та читанні з повним розумінням прочитаного;

- організувати комунікативну практику в усному сшлкуванні.

Розвиваюча:

-    розвивати    комунікативні   здібності,    навички    комунікативного спілкування;

- розвивати мовленневу реакцію;

- сприяти формуванню вміння працювати в парах, групах.

Виховна:

  • виховувати культуру спілкування, мовленнєву активність;
  • сприяти розвитку полікультурної компетенції учнів.
Конспекти | Переглядів: 146 | Додав: inconstant | Дата: 27.01.2015 | Коментарі (0)

6-Б клас

Мета: 

  • узагальнити, систематизувати та закріпити вивчений матеріал;
  • вдосконалювати вимову , навички  усного діалогічного та монологічного мовлення, вживання  лексичних одиниць;
  • розвивати навички  читання,  слухання, правильного письма;
  • розвивати мовленнєву реакцію та пізнавальні інтереси учнів;
  • виховувати інтерес до пізнання  світу через вивчення  англійської мови.

Обладнання: підручник, презентація, роздатковий матеріал, відео.

 

Конспекти | Переглядів: 861 | Додав: inconstant | Дата: 27.01.2015 | Коментарі (0)

SCHOOL SYSTEM OF GREAT BRITAIN

OBJECTIVES

  • To provide students with practice in listening comprehension
  • To develop students’ logical thinking, creative abilities, imagination
  • To stimulate learners’ imaginative thinking on the subject and working in groups
  • To cultivate students’ taste and stimulate them to know more

WARM UP

Listen to the poem and comment it.

The more we learn, the more we know.

The more we know, the more we forget.

The more we forget, the less we know.

The less we know, the less we forget.

The less we forget, the more we know.

So why study?

Конспекти | Переглядів: 435 | Додав: inconstant | Дата: 27.01.2015 | Коментарі (0)

Урок № 34 (11)           04.12.12

Тема: Around London

Форма уроку:    урок – подорож.

Мета уроку:

Практична: 

  • Тренувати навички мовленнєвої діяльність учнів, читання та аудіювання;
  • розширити лексичний запас учнів, активізувати вживання лексики з теми «Лондон» у мовленні;
  • прочитати текст з вилученням детальної інформації для реалізації комунікативних задач.

Освітня:

  • розширити знання учнів про визначні місця столиці Великобританії;

 

Розвиваюча:

  • розвивати увагу, пам'ять та здогадку учнів, фонематичний слух, вміння здійснювати самоконтроль
  • розвивати вміння висловлювати свою думку англійською мовою;

Виховна:

  • Виховувати повагу до культури країни, мова якої вивчається;
  • виховувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови;

 

Обладнання:

Роздатковий матеріал:  

  • Комплект завдань з вправами до теми;
  • Таблиці «Sights of London»; “St Paul’s Cathedral”, “Tower”
  • Карточки з лексичними опорами для висловлювань

ТЗН:  

  • Мультимедійний проектор;
  • Презентаційний матеріал з теми: « Лондон»
  • Нетбуки
Конспекти | Переглядів: 219 | Додав: inconstant | Дата: 27.01.2015 | Коментарі (0)

Practical objectives:

  • to train and improve  the pupils’ skills in speaking, listening on the basis of the texts " English Traditions", "Tea", "Christmas";
  • to teach them to use teaching materials of previous lessons  in monological and dialogical speech,
  • to involve the pupils in the process of English communication;
  • to create favourable atmosphere and to make the classroom live, be full of learning activities.

 Educational objectives:

  •  to expand pupils' knowledge of the very importance of traditions and customs in the life of people of Great Britain;
  • to get pupils acquainted with some peculiar, unusual, old traditions of GB.

 Developing objectives:

  •  to incorporate team work,
  • to develop pupils' abilities of using their knowledge in new situations,
  •  to develop pupils' logical way of j thinking, their readiness for taking part in the process of English communication,
  • to teach them to make conclusions,
  •  to develop their imagination,
  • to promote pupils' intellectual curiosity

 Educative objectives:

  •  to teach pupils to respect other peoples' customs and traditions, free communication, good manners, the art of design, to respect each other.
Конспекти | Переглядів: 307 | Додав: inconstant | Дата: 27.01.2015 | Коментарі (0)

Категорії розділу
Мої статті [0]
Конспекти [5]
Нормативні документи [4]
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0