Неділя, 18.08.2019, 22:19

Персональний сайт вчителя Олексієнко Лілії Іванівни

Каталог статей

Головна » Статті » Конспекти

Живопис

Урок № 75                                                                                                             10кл

 

Тема: Живопис

Підтема: Відвідування  галерей, виставок та музеїв

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок.

Навчальна мета:

-  активізувати  вживания відомої лексики та ознайомити з новою;

- тренувати  учнів в оглядовому читанні та читанні з повним розумінням прочитаного;

- організувати комунікативну практику в усному сшлкуванні.

Розвиваюча:

-    розвивати    комунікативні   здібності,    навички    комунікативного спілкування;

- розвивати мовленневу реакцію;

- сприяти формуванню вміння працювати в парах, групах.

Виховна:

  • виховувати культуру спілкування, мовленнєву активність;
  • сприяти розвитку полікультурної компетенції учнів.

Хід уроку

І.  Організаційна частина уроку

1. Привітання

Т: Good morning, dear friends! I am glad to see you.

 Let's start our lesson.

2. Уведення в іншомовну атмосферу

На дошці написи:

Художники — очі людства. Вони відкривають у світі образи, на які всі дивилися, та ніхто не бачив до них.

Максиміліан Волошин

"A picture is a poem without words ".(Horace, 65 -8 BC)

All art is but imitation of nature ". Seneca

T. I want to draw your attention to these quotations. I think these words can be the motto of our lesson.

Т. Hippocrates said, "Ars longa, vita brevis" which means: life is short, art is longer. Do you agree with Hippocrates? What is art?

Today we are going to speak about museums and art galleries

ІІ. Основна частина уроку

  1. Phonetic Drill

T. In order to speak about art we need some specific vocabulary.  Look at the pictures and name the genres. Fill in the word-rose.

Genre

still life               

 

seascape               

 

battle piece

 

portrait               

                                                                                                                                                                           

flower piece

genre picture

 

landscaрe

                                                                                                                            

 

T. What technique can you name?    Р. (oil, charcoal, felt pen, water colour, pastel)

2. Активізація вживання лексико-мовленнєвого матеріалу.

- Let’s do exercise to remember genres. Виконання вправи 2 ст.114

3. Робота в парах.  Діалогічне мовлення:

- Ask and answer the questions. Вправа 1 ст.118

4.  Слухання.  - Before listening the text try to explain the meaning of the words

- Підготовка до слухання : ст. 118, вправа 2

- Слухання тексту

- Listen again and answer the questions. Перевірка розуміння почутого: ст.118, впр.4

5. Письмо. Граматика. Present Perfect Continuous.  Вправа  4 ст.117

ІІІ. Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання : ст..119, впр.5  tell about your visit  to the National Gallery ; ст. 117, впр.6

2. Підсумки уроку

Категорія: Конспекти | Додав: inconstant (27.01.2015)
Переглядів: 138 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Мої статті [0]
Конспекти [5]
Нормативні документи [4]
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0